تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۴۴۹۱۱
سرویس خبر : انرژی
به همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت آزادگان از آب تخلیه شد

می متالز - حدود ۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیل‌زده دشت آزادگان به منظور آماده‌سازی برای کشت تابستانه و پاییزه به همت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از آب تخلیه شد.
۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت آزادگان از آب تخلیه شد

به گزارش می متالز، محمد خانچی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی گفت: پیرو تصمیم قرارگاه بازسازی و نوسازی استانداری خوزستان درباره تخلیه آب مزارع دشت آزادگان، این شرکت ۲۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات و تجهیزات خود شامل کمپرسی، کشنده تریلر، تانکر سوخت، بنزکرن، بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر و خودروی سبک را به این موضوع اختصاص داد.

وی اظهار کرد: با استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب، پنج نقطه از سیل‌بندهای تخریب‌شده در زمان سیلاب ترمیم و حدود ۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای دفار، دبیه، کسر، صفاف/ شماریه و مسیر چزابه دشت آزادگان از آب خارج و آماده کشت تابستانه و پاییزه شد.

وی با بیان اینکه این اقدام‌ها در مدت ۱۴ روز انجام شد از زحمات کارکنان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید که در این گرمای طاقت‌فرسا و شرایط محیطی نامناسب به مردم شریف دشت آزادگان خدمت‌رسانی کردند، قدردانی کرد.

عناوین برگزیده