تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۴۶۳۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود ۳۱ریالی برای هرسهم «وتوس»

می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر در صورت های مالی ۹ماهه، سود هرسهم را اعلام کرد.
سود ۳۱ریالی برای هرسهم «وتوس»

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر در اطلاعات و صورت های مالی ۹ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۳۱ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی دوره مالی مورد گزارش را ۵۹میلیارد ریال، سود خالص را ۲۸میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۳۰۵میلیارد ریال منتشر کرده است.

«وتوس» در برآوردی که از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها) ی عملیاتی داشته،  اعلام کرد که با توجه به تغییرات حقوق و دستمزد در سال جدید پیش بینی افزایش تغییرات ۲۵درصدی در افزایش هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی را داشته ایم. لکن بر اساس عملکرد ۹ماهه، افزایش هزینه های اداری تاکنون حدود ۱۰درصد رشد داشته است.

این شرکت در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود به طرح توجیهی افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران معادل ۳۴۴ درصدی اشاره کرده است. سرمایه فعلی شرکت از ۹۰۰میلیارد ریال به ۴هزار میلیارد ریال افزایش یافته و گزارش بازرس قانونی در این ارتباط دریافت و اطلاع رسانی شده بود اما طبق اعلام نظر نهایی سازمان بورس و اوراق بهادار انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال به یک هزار و ۶۰۰میلیارد ریال از محل آورده نقدی تأیید شده و پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۵تیر۱۳۹۸ به مدت ۱۵ روز آغاز شده است.

عناوین برگزیده