تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۳
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۴۶۹۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیاء، تکمیل و توسعه واحدهای تولیدی از مهمترین برنامه های عملیاتی استان هرمزگان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ، احیا، تکمیل و توسعه واحدهای تولیدی را از مهمترین برنامه های عملیاتی در راستای رفع موانع تولید استان اعلام کرد.
احیاء، تکمیل و توسعه واحدهای تولیدی از مهمترین برنامه های عملیاتی استان هرمزگان

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی با بیان اینکه سال گذشته اشتغال پایدار روستایی از مهمترین برنامه ها بود و اقدامات خوبی در این راستا در استان صورت گرفت، گفت: در کنار اشتغال پایدار در روستاها ، امسال سه هدف احیا، تکمیل و توسعه واحدهای تولیدی مورد تاکید کارگروه رفع موانع تولید می باشد.

قاسمی افزود: در راستای تحقق این هدف در امسال کارگروه هر ۱۰ روز یک جلسه تشکیل می شود تا عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی را در سه بخش مذکور بررسی و در ادامه روند اعطای تسهیلات به واحدهای درخواست کننده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیران بانک‌های استان باید اعطای تسهیلات رونق تولید را با جدیت بیشتری پیگیری کرده و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند، تاکید کرد: وضعیت طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها باید در اسرع وقت تعیین تکلیف گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به وضعیت واحدهای نیمه تمام استان، اضافه کرد: اعطای تسهیلات به واحدهای نیمه تمام با هدف تکمیل آنها صورت می‌گیرد و در این بخش واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی مورد تاکید است.

عناوین برگزیده