تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۴۷۵۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حرارت کوره‌های این شرکت ثبت شد؛

امید به دل سهامداران نشست/ ثبات در عملکرد ماهانه «فولاژ»

می متالز - پس از آنکه شرکت فولاد آلیاژی سال ۱۳۹۷ را با تعدیل مثبت سودآوری نسبت به سال مالی قبل به پایان رساند، بسیاری از سهامداران این شرکت به ادامه روند کاری این شرکت در سال مالی جاری امیدوار شدند.
امید به دل سهامداران نشست/ ثبات در عملکرد ماهانه «فولاژ»

به گزارش می متالز، پس از آنکه شرکت فولاد آلیاژی سال ۱۳۹۷ را با تعدیل مثبت سودآوری نسبت به سال مالی قبل به پایان رساند، بسیاری از سهامداران این شرکت به ادامه روند کاری این شرکت در سال مالی جاری امیدوار شدند. امروز شاهد انتشار عملکرد چهارماهه ابتدایی این شرکت در سال جاری بودیم که برخی از مهمترین نکات این گزارش می‌پردازیم.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در تیر ماه موفق به فروش بیش از ۳۷ هزار و ۹۰۰ تنی محصولات آلیاژی شد که در مقایسه با مقادیر فروش ماه گذشته، کاهشی در حدود ۱۵ درصد کاهش را از لحاظ مقدار به ثبت رساند. همچنین، نرخ فروش هر تن فولادآلیاژی با تثبیت خود در مقایسه با خرداد ماه، مجددا به سطح ۶۶.۴۲ میلیون ریال به ازای هر تن رسید.

جمع درآمد‌های تجمیعی عملیاتی شرکت از ابتدای سال تا انتهای تیر ماه سال ۱۳۹۸ به بیش از ۹ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با فروش ۱۸.۲۹۹ میلیون ریالی این شرکت در سال مالی ۱۳۹۷، پوششی مطلوب محسوب می‌شود.

عناوین برگزیده