تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۷
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۴۷۶۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۷ سئوالی که نمایندگان از وزیر اقتصاد پرسیدند/ ارجاع یک سئوال به هیات رئیسه

می متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ۷ سئوال نمایندگان از وزیر اقتصاد از جمله درباره اجرای FATF، تخلفات خصوصی سازی، لایحه مالیات بر عایدی سرمایه و... را اعلام کرد.
۷ سئوالی که نمایندگان از وزیر اقتصاد پرسیدند/ ارجاع یک سئوال به هیات رئیسه

به گزارش می متالز، حسن حسینی شاهرودی درباره جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر اقتصاد و پاسخ وی به سئوالات 7 نماینده به خانه ملت گفت: سوال نماینده ارومیه درباره ماده 280 مالیات های مستقیم بود مبنی بر اینکه چرا سهمیه دهیاری ها و شهرداری ها پرداخت نمی شود که پس از توضیحات وزیر درباره کمبود بودجه قانع شد. سوال دوم درباره فرار مالیاتی برخی پزشکان بود که مقرر شد اسناد و مدارک بیشتر ارسال شود.

وی ادامه داد: سوال نماینده کرمان درباره مباحث مرتبط با اجرای FATF بود که مقرر شد وزارت اقتصاد اسناد و مدارک را در اختیار این نماینده قرار دهد. سوال نماینده فلاورجان هم درباره محرز بودن برخی تخلفات خصوصی سازی و دلیل عدم برکناری رییس این سازمان بود که دژپسند در این باره توضیحاتی ارائه کرد اما به دلیل عدم قانع شدن، این سوال به هیئت رییسه ارجاع شد.

این نماینده مجلس افزود: دیگر سوال درباره تولید کاغذ بود که پس از توضیحات وزیر اقتصاد مقرر شد اسناد و مدارک تکمیلی تهیه و داده شود. سوال نماینده مشهد هم درباره لزوم ارائه لایحه مالیات بر عایدی سرمایه و عدم نقش آفرینی موثر صندوق بیمه حوادث طبیعی بود که پس از توضیحات وزیر این نماینده اقناع شد.

حسینی شاهرودی ادامه داد: دیگر سوال درباره نقش وزارت اقتصاد در حوزه دیپلماسی بود که مقرر شد وزارتخانه اسناد و مدارک را برای بررسی بیشتر  قرار دهد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده