تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۴۸۵۴۸

بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از خطوط تولید الکتروموتورهای مغناطیس دائم

می متالز - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از خطوط تولید الکتروموتورهای مغناطیس دائم در صنایع وابسته سازمان دریایی وزارت دفاع بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از خطوط تولید الکتروموتورهای مغناطیس دائم

به گزارش می متالز، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در صنایع وابسته سازمان دریایی وزارت دفاع از بخش‌های مختلف طراحی، ساخت انواع تجهیزات دریایی و خط تولید الکتروموتورهای مغناطیس دائم  بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: سازمان بنادر در راستای حمایت از تولید داخلی از تجاری‌سازی تجهیزات تولیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی و پیگیری اداره کل تأمین و توسعه تجهیزات این سازمان زمینه مناسبی برای استفاده از تجهیزات دریایی تولیدشده در صنایع دریایی وزارت دفاع به وجود آمده است.

راستاد پس‌ازاین بازدیدی که امیر دریادار رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز وی را همراهی می‌کرد با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه گفت: زمینه همکاری مناسبی  در حوزه‌های مختلف با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع وجود دارد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!