تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۴۹۳۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان خبر داد:

بهره برداری 14 هزار میلیارد تومانی طرح های صنعتی و معدنی در کرمان

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان طرح صنعتی و معدنی در این استان آماده بهره برداری شده است که این طرحهای زیرساختی نقش موثری در رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار خواهد داشت.
بهره برداری 14 هزار میلیارد تومانی طرح های صنعتی و معدنی در کرمان

به گزارش می متالز، مهدی حسینی نژاد در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار افزود: دولت با کمک بخش خصوصی در استان کرمان با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اتفاقات خوبی را در راستای توسعه و رشد استان رقم زده است.

وی با اشاره به اتفاقات میمون و تلاش های خوبی که در این دوران رخ داده، گفت: اطلاع رسانی به موقع و درست این اتفاقات توسط رسانه می تواند به ایجاد نشاط و امنیت در مردم بسیار کمک کند.

حسینی نژاد با اشاره به وجود فضای مجازی و این رقیب ناجوانمردانه تصریح کرد: این مسئولیت رسانه است که با اطلاع رسانی به موقع و درست و بسط دادن واقعیت ها به جامعه از طریق رسانه های اجتماعی بتواند مسئولیت سنگین خود که رشد و ارتقاء جامعه است را درست انجام دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمان افزود: تلاش ما بر این است که ظرفیت های استان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم و آن سند راهبردی که می خواهیم ببندیم براساس واقعیت های موجود بوده تا بتوانیم با برنامه هایی که داریم آن را تحقق بخشیم.

وی استان کرمان را استانی معدن خیز اعلام کرد و گفت: ذخائر خیلی خوبی را در کرمان داریم و اما با وجود این پتانسیل های معدنی خوب در استان ارزش افزوده نداشته ایم ولی خوشبختانه طی چند سال اخیر با قانون اصلاح رفع تولید موانع توانستیم صنایع معدنی بزرگی در استان داشته باشیم به گونه ای که کرمان دارد تبدیل به یک استان صنعتی می شود.

حسینی نژاد افزود: ۲۰ درصد فولاد کشور در کرمان هست و تا ۱۴۰۰ نیز با افتتاح هایی که صورت می گیرد استان به قطب صنعتی تبدیل خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان همچنین گفت: زنجیره تولید در کرمان کامل است و پتانسیل بعدی شرکت های قطعه سازی و صنایع وابسته و خدمات است که همگی فرصت های شغلی زیادی را به وجود می آورند.

عناوین برگزیده