تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۵۰۷۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد:

ایجاد کمپین تبلیغاتی برای برندهای تولیدی در خراسان رضوی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بر ایجاد کمپین تبلیغاتی برای برندهای تولیدی در خراسان رضوی تاکید کرد.
ایجاد کمپین تبلیغاتی برای برندهای تولیدی در خراسان رضوی

به گزارش می متالز،  محمد رضا مس فروش در مراسم تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره تولید ملی و رسانه که در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار شد اظهارداشت: لازم است فعالان اقتصادی به ویژه صاحب نظران و صاحبان تجربه از ظرفیت رسانه برای انعکاس مشکلات بخش تولید و ارائه راه حل ها بهره گیرند.
وی افزود: ایجاد یک فضای تبلیغاتی گسترده با استفاده از ظرفیت رسانه برای تولید، بسیار ثمربخش است و تبلبغات خوب برای تولید در بازاریابی ملی و بین المللی تاثیر زیادی دارد.

بخشی از مشکلات حوزه تولید در استان از طریق کارگروه ستاد تسهیل یا ستاد تدبیر قابل حل است اما برخی مشکلات منشا کشوری دارد که از عهده مسئولان استان خارج است.

وی اضافه کرد: ظرفیت هایی در بخش اداری و غیراداری خراسان رضوی وجود دارد که اگر از ظرفیت های تهران بیشتر نباشد کمتر نیست و در این راستا برخی مشکلات با همت دولت و بخش خصوصی در همین استان قابل حل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: صاحب نظران ارزشمندی در بخش تولید وجود دارند که می توانند مشکلات را احصا و راه حل های منصفانه برای آنها ارائه دهند و این افراد باید از ظرفیت رسانه به دور از ایجاد تهییج و مسائل حاشیه ای استفاده کنند و در یک شرایط آرام نقطه نظرات خود را انعکاس دهند.

مس فروش افزود: نکات صاحب نظران توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تقویت و به صورت موثرتری از طریق رسانه ها نشر داده خواهد شد تا انعکاس بهتری در سطح کشور داشته باشد.

مس فروش سیاست دولت را تعمیق و تقویت تولید داخلی دانست و گفت: طرح هایی توسط دولت برای تامین مالی بخش تولید مطرح است ضمن اینکه دولت نظارت بر روند اجرای فعالیت های اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی را به عنوان دو رویکرد مهم به صورت جدی دنبال می کند.

لازم به ذکر است در پنجمین جشنواره تولید ملی و رسانه ، برگزیدگان این دوره در حوزه خبر، گزارش، یادداشت، عکس و اخبار تصویری از بین رسانه های مکتوب، دیداری و آنلاین خراسان رضوی معرفی و تجلیل شدند.

عناوین برگزیده