تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۵۱۹۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شاخص در آستانه ورود به کانال ۲۷۵ هزار واحدی

می متالز - شاخص بورس تهران با افزایش ۵۶۴۶ واحدی در آستانه ورود به کانال ۲۷۵ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با ۲۲۱۶ واحد افزایش به رقم ۷۵ هزار و ۹۳۷ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۱۹۹ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۵۸ هزار و ۶۱۱ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس با افزایش ۹۲ واحدی به عدد سه هزار و ۶۵۳واحد رسید.
شاخص در آستانه ورود به کانال ۲۷۵ هزار واحدی

به گزارش می متالز، امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۹۷۹ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۳۷۱هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای فولاد، پارسان و رمپنا به ترتیب با ۳۸۰، ۲۸۷ و ۲۸۱ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای ونوین، های وب و شیران به ترتیب با ۲۲، ۱۰ و ۹واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز وتجارت، شپنا، خودرو،  خساپا و وپاسار پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 بورس تهران هم زمان با انتشار گزارش‌ ماهانه شرکت‌ها رشد ۵۶۴۶ واحدی را تجربه کرد و با ثبت عدد ۲۷۴ هزار و ۸۷۱ واحدی در آستانه ورود به کانال ۲۷۵ هزار واحد قرار گرفت.

عناوین برگزیده