تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۵۲۲۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

سود هر سهم و درآمد "بموتو" افزایشی بود

می متالز - شرکت موتوژن در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۱۲۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۴۷۶ ریال اعلام شده بود، افزایش ۳۴۷ درصدی را نشان می‌دهد.
سود هر سهم و درآمد "بموتو" افزایشی بود

به گزارش می متالز، شرکت موتوژن با سرمایه ۶۸۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۹ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت موتوژن در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۴۴۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۲۲ هزار و ۱۲۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۴۷ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۶۳۷ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

"بموتو" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۲۳ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۷۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

افزایش ۱۰۴ درصدی در درآمد "بموتو"

شرکن مونوژن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ امرداد ماه ۱۳۹۸، از محل فروش محصولات خود ۴۵۱ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال درآمد داشته است.

"بموتو" براساس عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، مبلغ ۶ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال درامد داشته است که نسبت به مدت مشابه در سال مالی گذشته، افزایش ۱۰۴ درصدی را نشان می‌دهد.

عناوین برگزیده