تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۵
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۵۲۳۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
طی سه سال آینده:

دور خیز هند برای کاهش 120میلیون تنی واردات زغال سنگ/ برنامه افزایش 55 میلیون تنی تولید سالانه

می متالز - شرکت زغال سنگ هند واردات این ماده معدنی را به میزان 120 میلیون تن کاهش می دهد. هند در نظر دارد تولید داخلی زغال سنگ را افزایش دهد.
دور خیز هند برای کاهش 120میلیون تنی واردات زغال سنگ/ برنامه افزایش 55 میلیون تنی تولید سالانه

به گزارش می متالز به نقل از وب سایت construction week online شرکت زغال سنگ هند Coal India در نظر دارد طی سه سال آینده با رشد تولیدداخلی، واردات زغال سنگ را به میزان 120میلیون تن کاهش دهد.

به منظور انجام این کار، شرکت زغال سنگ هند افزایش 50 تا55 میلیون تنی تولید سالانه زغال سنگ را طی سه سال آینده در برنامه خود قرار داده است.

آک جاAK Jha، رئیس شرکت زغال سنگ هند گفت: در راستای انجام برنامه افزایش تولید داخلی زغال سنگ، 105 میلیارد روپیه برای خرید تجهیزات جدید طی امسال و سال آینده هزینه خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته این کشور 730 میلیون تن زغال سنگ تولید کرده است در حالی که مصرف این ماده معدنی در هند 965 میلیون تن به ثبت رسید. حدود 235 میلیون تن از زغال سنگ مورد نیاز از طریق واردات تامین شده است که از این میزان 115 میلیون تن زغال سنگ کک شو است که قابل تولید در کشور نیست. اما در خصوص 120میلیون تن که قابل تولید در کشور است برنامه جایگزین شدن با تولید داخل را تا سه سال آینده داریم.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده