تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۵۲۳۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تسریع در روند رسیدگی به مسایل و درخواست های ارباب رجوع در سال رونق تولید

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت قزوین گفت: تسریع در روند رسیدگی به مسایل و درخواست ها ی ارباب رجوع در سال رونق تولید از اهداف مهم جلسات ملاقات عمومی می باشد.
تسریع در روند رسیدگی به مسایل و درخواست های ارباب رجوع در سال رونق تولید

به گزارش می متالز، سعید نبیل با بیان اینکه در سال 98 ملاقات عمومی در راستای اجرای سیاستهای رونق تولید و اعمال نظارت دقیق بر روند صحیح امور و رسیدگی شایسته به درخواست های فعالین حوزه صنعت، معدن و تجارت و اصناف است افزود: جلسات ملاقات مردمی این سازمان مانند سال گذشته هر هفته در روز های سه شنبه در محل سالن ملاقات های عمومی به صورت چهره به چهره برگزار خواهد شد.

وی بااشاره به رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی ارباب رجوع و استماع درخواست های آنها در این جلسات، اظهار داشت: تسریع در روند رسیدگی به مسایل و درخواست ها و جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از اهداف مهم جلسات ملاقات عمومی می باشد.

نبیل دامه داد: نگاه جدی به دیدارهای مردمی و پاسخگو بودن نسبت به درخواست ها و دغدغه های واحد های صنعتی، معدنی و تجاری از دیگر برنامه های این سازمان در سالجاری می باشد که با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در پایان افزود: امیدواریم با تداوم برگزاری جلسات دیدار مردمی تا پایان سال ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده، بتوانیم گام های عملی را در راستای تحقق شعار رونق تولید در حوزه صنعت،معدن و تجارت استان قزوین برداریم .

متقاضیان ملاقات مستقیم با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین می توانند پس از حصول اطمینان از برگزاری این جلسات در روزهای سه شنبه هر هفته، با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس اینترنتی qaz.mimt.gov.ir و یا تماس با شماره تلفن 33378159- 028 نسبت به تعیین وقت اقدام کنند.

عناوین برگزیده