تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۵۲۸۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
وزیر صمت در ابتدای سفر به استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد:

بهره برداری از 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در استان خراسان جنوبی در سفر امروز

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز حدود 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و به نتیجه رسیده در استان خراسان جنوبی، مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
بهره برداری از 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در استان خراسان جنوبی در سفر امروز

به گزارش می متالز، رضا رحمانی امروز شنبه در بدو ورود به استان خراسان جنوبی و در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اهداف و برنامه‌های این سفر و ظرفیت‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برای توسعه دارد که شناسایی آن‌ها مقدمه ورود سرمایه گذاران و سرمایه گذاری های جدید و بزرگ این استان خواهد بود.

او این استان را یکی از پایگاه‌های صادراتی کشور و دارای عملکرد خوبی در این حوزه دانست و افزود: ضمن افتتاح و بازدید از چند پروه صنعتی و معدنی، از مرز نیز امروز بازدید خواهیم کرد و مسایل صادراتی در حوزه های مرزی را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه امروز حدود 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده در این استان، مورد افتتاح قرار خواهد گرفت، گفت: امروز با صنعتگران و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی نیز دیدار خواهیم داشت و مسایل جمع بندی و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به آغاز این سفر از گلزار شهدای بیرجند و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، تصریح کرد: ان شالله با عنایت شهدا این سفر نقطه عطفی برای توسعه این استان باشد.

گفتنی است که واحد پروفیل شرکت گسترش صنایع قائن و طرح تولید لوله‌های پلی اتیلن شرکت نهرآب امروز به دست وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

امروز همچنین عملیات اجرایی طرح بازیافت کاغذ شرکت کاشی فرزاد در خراسان جنوبی آغاز می شود.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت پنج شنبه گذشته نیز برای انجام یک جلسه کاری و افتتاح و بازدید از چند طرح و پروژه صنعتی و معدنی به استان مرکزی سفر کرده بود.

عناوین برگزیده