تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۸۵۳
کد خبر: ۵۴۶۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

نیروی انسانی توانمند ذوب آهن و کارگاههای ساخت آن سرمایه ای ارزشمند محسوب می شوند

می متالز - نیروی انسانی توانمند ذوب آهن و کارگاههای ساخت آن سرمایه ای ارزشمند محسوب می شوند.
نیروی انسانی توانمند ذوب آهن و کارگاههای ساخت آن سرمایه ای ارزشمند محسوب می شوند

به گزارش می متالز، مهندس امیر ایرانپور مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن اصفهان در حاشیه برگزاری نمایشگاه متالورژی اصفهان در جمع خبرنگاران گفت : این شرکت در سال ۹۳ تحت عنوان پویش خدمات به ثبت رسید و در سال ۹۵ با عنوان مهندسی و پویش ساخت، فعالیت خود را در سه عرصه تولید، ساخت و اجرای پروژه های فنی مهندسی در کارخانه ذوب آهن آغاز نمود.

وی برخی از مهمترین پروژه های انجام شده توسط شرکت مهندسی و پویش ساخت را چنین برشمرد: ساخت تابلوهای برق ریتال و چدن ریزی،نوار نقاله برگشتی کوره بلندشماره ١، ساخت پروژه مخازن آب اضطراری کارخانه،خطوط انتقال آب و پساب شرکت، نسوز کاری کاری کوره نورد ۳۰۰، فرآوری سرباره و استحصال آهن قراضه به بخش فولادی سازی و  بیش از ١۰ پروژه خدماتی در داخل کارخانه ذوب آهن و بیرون از آن.

مدیرعامل شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن برخی از پروژه های در دست اقدام این شرکت را نیز چنین عنوان کرد: احداث بنای معماری، مذهبی و ملی یادمان شهدای گمنام، ساخت سکوی ورزشگاه بزرگ فولادشهر به منظور افزایش ظرفیت و استفاده مطلوب تماشاچیان که این دو پروژه مراحل پایانی قرار دارند.

مهندس ایرانپور اضافه کرد: این شرکت با در اختیار داشتن برخی از کارگاههای ساخت ذوب آهن و نیروی انسانی توانمند این شرکت به عنوان سرمایه ای ارزشمند دورنمایی روشن را برای فعالیت های مجموعه متصور است.

مهندس ایرانپور خاطر نشان کرد: سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولید نامگذاری شده، فرصت بسیار مغتنمی است که صنایع فولادی با حمایت مراجع ذیربط ‏بتوانند در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن زمینه رشد و شکوفایی را فراهم آورند.

عناوین برگزیده