تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۵۶۶۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون شهرسازی و معماری اصفهان :

باید نگاه توسعه ای داشته باشیم

می متالز - معاون شهرسازی و معماری اصفهان گفت: اصفهان جزو شهرهای تمدن سازی است که سه دوره پایتخت بوده و به همین خاطر باید از فضای رشد گونه فیزیکی فاصله بگیریم و نگاه توسعه ای داشته باشیم.
باید نگاه توسعه ای داشته باشیم

 

به گزارش می متالز، احمد حسینی‌نیا در نشست مطبوعاتی نمایشگاه رونق تولید ملی اظهار داشت: نسل چهارم برنامه ریزی شهری شامل شهر هوشمند است که عملا با مرگ زمان روبرو هستیم به جز در یک بخش که شامل گردشگری است و ارتباط مستقیمی به سیما و منظر شهری دارد و باید به این مقوله نگاه فرهنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهر هوشمند نیازمند همگام‌سازی معماری و شهرسازی با نسل جدید است ادامه داد: در این نمایشگاه رویکردهای جدید در عرصه نما به نمایش گذاشته می شود، از این رو فرصتی مناسب برای معماران فراهم می‌شود تا با تکنولوژی‌های نوین معماری و پوشش‌های جدید آشنا شوند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان تاکید کرد: نخستین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی فضایی مناسب برای کسب و کار و رونق اقتصاد و تولید است.

وی افزود: اگر این نمایشگاه دستاوردهای نوین و تکنیکی در حوزه ساختمان را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد، تاثیر بسزایی در تحول سازه‌ها خواهد گذاشت، به طوری که اگر نمای ساختمان‌ها و محیط شهری چشم‌نواز بوده و آرامش را منتقل کند، رفتار اجتماعی مناسب و مثبت نمود پیدا می‌کند، در مقابل هرگونه عدم توازن یا استفاده از رنگ‌های نامتناسب منجر به رفتارهای بد اجتماعی خواهد شد.

عناوین برگزیده