تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۳۳۱
کد خبر: ۵۶۸۸۴
می متالز - جشن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در سالن اجتماعات شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، با حضور فرماندار ویژه کاشان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان، رئیس دفتر امام جمعه کاشان و نماینده ولی فقیه، معاون اداره تامین اجتماعی شهرستان کاشان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، و جمعی از مسوولین شهرستان برگزار شد.
جشن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، در ابتدا مهندس عزیز قنواتی ضمن خوش آمدگویی به حضار و تبریک روز جهانی کارگر در خصوص اهداف و استراتژی، چشم انداز و ماموریت های شرکت مواردی را عنوان و متذکر شد مهمترین عامل موفقیت در سازمان ها و شرکت ها، همدلی و همزبانی و صمیمیت مدیران و پرسنل آن سازمان است که موجب رشد و تعالی سازمان و افزایش بهره وری خواهد شد.

وی در پایان گزارشی از عملکرد یکساله ۱۳۹۷ را ارائه نمود و اظهار داشت: این موفقیت نتیجه ی تلاش و زحمات تک تک اعضاء این خانواده ی بزرگ بوده است و در ادامه بیان داشت: ما بر این باوریم که اگر موفقیتی هست نتیجه تلاش و یاری همه ی شما عزیزان است و آرزوی توفیق و سربلندی برای خانواده بزرگ فولاد امیرکبیر نمود.

سپس دکتر مرتضایی، فرماندار ویژه کاشان و همچنین سرهنگ پور کاوه فرمانده نیروی انتظامی کاشان سخنرانی نمودند که ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به پرسنل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، از زحمات و تلاش های مهندس قنواتی در جهت ایجاد رضایت مندی بین پرسنل و موفقیت در تولید تشکر کردند، همچنین در این مراسم از کارگران نمونه و فراگیران برتر آموزشی، پیشنهاد دهندگان برتر سال ۹۷، ارائه پیشنهادات برتر سال و یک تن از همکاران شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل گردید با اهداء لوح تقدیر شد.

مهندس وکیلی، رئیس هیات مدیره در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر از زحمات و تلاش های پرسنل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در جهت خودکفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور تقدیر کرد.

با عنایت به اینکه در اسلام به حقوق متقابل کارگر و کارفرما بسیار توجه شده است لذا ضروریست با نگاه انبیا و اولیای دین به پرسنل نگریسته شود، نگاه اسلام به کار و حقوق کارگر و کارفرما به قدری جامع است که هیچ قانون کاری نمی تواند به اندازه قانون اسلام به کارگر بها داده و از حقوق متقابل کارگر و کارفرما حمایت کند.
کارگران از ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه ها هستند. چرخ عظیم جوامع بشری با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است. حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

تصور پیشرفت و توسعه یک جامعه بدون حضورقشری به نام کارگر محال است. بی شک کسب توفیقات و ثبت رکورد های متعدد این شرکت در سال گذشته که با همدلی و همت تک تک شما عزیزان گره خورده بود، به عنوان برگ زرینی در آلبوم افتخارات این مجموعه عظیم نقش خواهد بست. امیدوارم همچون سالهای گذشته، در سال جدید برای دستیابی به برنامه و اهداف سال جاری با عنایت به بیانات گوهربار مقام معظم رهبری، رونق تولید در تداوم اهداف و فعالیت های ارزشمند کوشا باشید.
اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کلیه تلاشگران عرصه کار و تلاش، این سربازان جبهه اقتصادی قدردانی و تشکر نموده و این روز را خدمت کلیه کارگران و خانواده بزرگ فولاد امیرکبیر کاشان تبریک عرض نمایم.