تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۶۳۵
کد خبر: ۵۶۸۸۶
می متالز - در سپیده دم ازل آن زمان که سازندگی کائنات آغاز گردید و کتاب تکوین گشوده شد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای معلم بود.
ادای احترام به مقام والای معلمان همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم توسط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، دوازدهم اردیبهشت، در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز معلم نامگذاری شده است. پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افرادی دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می‌شوند. از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم «ص» روشن و فروزان نگاه داشته اند.

ضمن بزرگداشت خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم برای همه اساتید و معلمین، آنچه از بن جان می‌آید این است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانه ی شما معلمین در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر نموده و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنیم.

آرزومندیم  ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

‌‎در راستای مسوولیت های اجتماعی و گرامیداشت شهادت استاد مطهری و هفته معلم، مدیرعامل فولاد امیرکبیرکاشان به همراه مدیران شرکت و همچنین رئیس آموزش و پرورش با حضور در جمع معلمین و دانش آموزان دبیرستان صفاری کاشان نسبت به این قشر نجیب و فرهیخته ادای احترام کردند.