تاریخ: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۵۶۹۲۰
سرویس خبر : انرژی
در هفته گذشته انجام شد:

داد و ستد ۸۹۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی ایران

می متالز - در هفته گذشته ۸۹۵ میلیون و ۶۸۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.
داد و ستد ۸۹۵ میلیون کیلووات ساعت برق در بورس انرژی ایران

به گزارش می متالز، در جریان معاملات روز  چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۸، عرضه اولیه قراردادهای سلف موازی استاندارد میعانات گازی شرکت توسعه نفت و گاز صبای کنگان در نماد "سمیعا۹۹۱" با موفقیت صورت پذیرفت و تعداد۷۶۰،۱۳۲ قرارداد با قیمت ۶,۴۴۶,۲۵۰ ریال به ارزش بیش از ۴،۹۰۰ میلیارد ریال در بورس انرژی منعقد شد. همچنین در نماد "سمانک۹۸۱"، تعداد ۱۰قرارداد به ارزش بیش از ۴۸۷ میلیون ریال و نماد " سنفت ۹۸۲"  تعداد ۳۵ قرارداد به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیون ریال معامله شد.
بازار مصرف کنندگان بزرگ برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله ۱،۱۱۸،۰۰۰ قرارداد معادل ۸۰۴،۹۶۰،۰۰۰ کیلووات ساعت به ارزش ۲۵۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بود. در این روز نماد بارپایه با متوسط قیمت ۳۲۱ ریال بر کیلووات ساعت معامله گردید. همچنین در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که توسط شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل هفتگی مهر عرضه شده بود، مورد معامله قرار گرفت. همچنین طی هفته جاری ۸۹۵ میلیون و ۶۸۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از  ۳۰۰ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در بورس انرژی ایران داد و ستد شد.
در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران و در نماد پرند نیز  ۳۴،۶۵۰ گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش بیش از ۱۵۸ میلیون ریال معامله شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!