تاریخ: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۵۹۹۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س):

اتفاقات هپکو مصداق بی تدبیری مسوولین ناکارآمد دولتی است

می متالز - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) طی بیانیه‌ای با انتقاد از روند فعلی خصوصی‌سازی در کشور تصریح کرده است: اتفاقات هپکو مصداق بی تدبیری مسوولین ناکارآمد دولتی است
اتفاقات هپکو مصداق بی تدبیری مسوولین ناکارآمد دولتی است

به گزارش می متالز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) طی بیانیه‌ای با انتقاد از روند فعلی خصوصی‌سازی در کشور تصریح کرده است: این روز‌ها که دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند انگشت ناکارآمدی را به سمت نظام نشانه روند برخی مسوولین ناکارامد دولتی که همین اتفاقات هپکو مصداق بی تدبیری‌شان است چرا چشم و گوششان از کار افتاده و سکوت کرده اند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اشکالاتی درکارخصوصی سازی هست منتها اصل خصوصی سازی نیازمبرم اقتصادکشور است.

(امام خامنه‌ای)

این روز‌ها دلمان رنج دیده است براثراتفاقاتی که برای همنوعانمان رخ داده برای آن‌هایی که بردستانشان زخم ودر سینه شان درد، در چشمانشان اشک و بر سرشان غبار، در چهره شان شرم و بر قامتشان خم دارند، فقط سفره شان خالی است.

آری کارگران هپکو نه تنها امروز بلکه تقریبا سه سال است این زخم تازه است و عده‌ای هر از گاهی نمک روی آن می‌پاشند. آنانی که نان حلال خود را می‌خورند و به مراتب حواسشان به لقمه‌ای که وارد زندگیشان می‌شود بیشتر از بعضی از مسوولینی است که شاهد هستیم، است.

لغزش‌هایی در خصوصی سازی وجود دارد که باید جلوی آن گرفته شود. این روز‌ها که دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند انگشت ناکارآمدی را به سمت نظام نشانه روند برخی مسوولین ناکارامد دولتی که همین اتفاقات هپکو مصداق بی تدبیری‌شان است چرا چشم و گوششان از کار افتاده و سکوت کرده اند تا کی قرار است کارگران نادیده گرفته شوند؟

بدون شک این سکوت‌ها بی‌برنامه نیست، ولی لازم است مسوولین بی تدبیر دولت تدبیر و امید بدانند، هرکس نداند این کارگران باعزت می‌دانند که همه این‌ها نشات گرفته از بی تدبیری و ناکار آمدی امثال شما مسوولینی است که عزت ملی را بی شرمانه زیر پاگذاشته و عده‌ای افراد غافل را با این سخنان پر کرده تا این‌ها را به نظام بچسبانند.

حال ما دانشجویان از مسوولین ذی ربط خواستار پاسخگویی به عملکرد خود دراین راستا واز سایر مسوولین خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موارد هستیم تا از حقوق کارگران دفاع و بی‌کفایتان را به سزای اعمال خود برسانند.

عناوین برگزیده