تاریخ: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۳
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۶۰۷۶۱
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

رونق معادن خراسان جنوبی تنها با ایجاد شبکه ریلی امکان پذیر است

می متالز - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به ظرفیت معدنی خراسان جنوبی بیان کرد: معادن استان جز با اتصال استان به شبکه ریلی رونق پیدا نمی کند که می طلبد مورد توجه ویژه باشد.
رونق معادن خراسان جنوبی تنها با ایجاد شبکه ریلی امکان پذیر است

به گزارش می متالز، حجت الاسلام محمد باقر عبادی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ زنی احداث پروژه راه آهن بیرجند - یونسی بیان کرد: این پروژه از طرف گناباد به قاین گلنگ زنی و عملیاتی اجرایی آن در ۵۰ کیلومتر انجام شده است.

وی با بیان اینکه همچنین عملیات اجرایی این پروژه از سمت زاهدان آغاز شده است، ادامه داد: اجرای پروژه راه آهن تنها از سمت بیرجند از سال های گذشته در انتظار بود که خوشبختانه کلنگ آن بر زمین خورد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه آهن شرق ابرپروژه ای است که جایگاه بین المللی دارد، اظهار کرد: کشورهای هند و چین مشتاق راه اندازی راه آهن شرق و بازگشایی این مسیر هستند.

حجت الاسلام عبادی  با اشاره به ظرفیت معدنی خراسان جنوبی بیان کرد: معادن استان جز با راه آهن رونق پیدا نمی کند که می طلبد مورد توجه ویژه باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: متاسفانه جاده های استان هم وضعیت مطلوبی نداشته و نیازمند توجه است.

وی با اشاره به محور بیرجند - قاین بیان کرد: تاکنون ۷۵ درصد از این محور تکمیل شده و ۲۵ درصد باقی مانده که نیازمند همکاری وزارت راه و شهرسازی است.

عناوین برگزیده