تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۶
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۶۱۲۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد متأثر از بخش‌های عمرانی است

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: تمام فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد متأثر از بخش‌های عمرانی است که اشتغال واقعی را به همراه دارد.
فضای کسب و کار کهگیلویه و بویراحمد متأثر از بخش‌های عمرانی است

به گزارش می متالز، جبار کیانی پور اظهار داشت: گردش حساب و میزان اشتغال واحدهای عمرانی بیشتر از بخش های تولیدی و صنعتی است.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی و حقوق مستمری بگیران، سازمان تامین اجتماعی را با یک چالش بزرگ در سراسر کشور مواجه کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج بیان کرد: کوتاهی بعضی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در  زمینه مشخص نشدن تکلیف قراردادها، باعث بستن حساب پیمانکاران توسط سازمان تامین اجتماعی شده است.

کیانی پور تصریح کرد: براساس رایزنی های قبلی انجام شده با سازمان تامین اجتماعی در استان فرصت سه ماهه برای تعیین تکلیف قراردادها داده شد.

وی با اشاره به زمین گیر شدن بخش خصوصی در استان، عنوان کرد: بخش خصوصی خواهان فرصت دوباره از سازمان تامین اجتماعی تا زمان مشخص شدن وضعیت قراردادها است.

کیانی پور گفت: دستگاه های اجرایی استان برای حل این مشکل، هر چه سریع تر وضعیت قراردادهای منعقد شده با بخش خصوصی را مشخص کنند.

عناوین برگزیده