تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۶۲۰۷۷
سرویس خبر : انرژی
کریمی قدوسی:

هدف از حمله به نفتکش های ایرانی ضمانت فشار حداکثری است

می متالز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از حمله به نفتکش های ایرانی ضمانت فشار حداکثری و توقف صادرات نفت است.
هدف از حمله به نفتکش های ایرانی ضمانت فشار حداکثری است

به گزارش می متالز، جواد کریمی قدوسی با اشاره به حمله موشکی اخیر به نفتکش ایرانی سابیتی گفت: خیلی واضح و آشکار است که وقتی نفتکش کشورمان مقابل جده قرار می گیرد و قبلا چنین حوادثی برای دیگر نفتکش ها رخ داده، بدون تردید کشورهای مرتجع منطقه پشت پرده این حمله هستند.

وی ادامه داد: به دلیل این که دولت های مرتجع از حمایت های رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس برخوردار هستند، می توان اطمینان حاصل کرد که این حادثه طی هماهنگی با این اضلاع به وقوع پیوسته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از حملات اخیر به نفتکش های ایران ضمانت فشار حداکثری به جمهوری اسلامی و در راس آن جلوگیری از صادرات نفت  است که قصد دارند تا با اینگونه اقدامات آن را عملیاتی کنند.

وی افزود: این در حالی است که ایران دارد به فروش نفت خود  ادامه می دهد؛ بر این اساس تصمیم گرفتند تا نفتکش های کشورمان را مورد هدف قرار دهند و این جزو سناریو طراحی شده علیه جمهوری اسلامی است.

کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: همانطور که تمام دنیا می دانند کسی نمی تواند به ملت ایران ضربه بزند و کسی اگر در این راستا تلاش کند، ضربه خواهد خورد.

عناوین برگزیده