تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۶۳۷۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیای 15 معدن و 13 واحد صنعتی راکد استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال 1398 تا پایان مهرماه، ۱۵ معدن و ۱۳ واحد صنعتی راکد، فعال و به چرخه تولید برگشته‌اند.
احیای 15 معدن و 13 واحد صنعتی راکد استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون

به گزارش می متالز، محسن دارابی با اعلام این مطلب افزود: تمام تلاش ما در مجموعه سازمان صمت این است که با حمایت‌های استاندار، همراهی بانک‌های عامل و مساعدت و همیاری تمامی دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط بتوانیم واحدهای صنعتی و معدنی دارای مشکل را به چرخه تولید و فعالیت اقتصادی بازگردانیم.

او ادامه داد: در این راستا از ابتدای سال تاکنون نشست‌های مداوم و مؤثری در محل استانداری کرمانشاه یا خانه صنعت و معدن با عنوان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و به‌طورجدی مشکلات و کمبودهای معادن و صنایع استان را از زوایای مختلف موردبحث و بررسی و کنکاش قرار داده‌ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تسهیلات اعطایی بانک‌ها و نیز میزان سرمایه‌گذاری در واحدهای مذکور، گفت: سرمایه ثابت طرح‌های صنعتی فعال‌شده مجموعاً یک هزار و 183 میلیارد ریال است و در بخش معدن 777 میلیارد ریال به‌منظور احیای معادن راکد سرمایه‌گذاری انجام پذیرفته است.

دارابی در پایان اشتغال بخش معدن در مجموعه معادن احیاشده را 135 نفر و در بخش صنعت؛ 305 نفر اعلام کرد.

عناوین برگزیده