تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۹
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۶۳۹۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای دوره مالی ۶ماهه؛

سودآوری ۶ماهه «سبهان» ۴۵۳۹ریال اعلام شد

می متالز - شرکت سیمان بهبهان در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه سود هرسهم را ۴هزار و ۵۳۹ریال اعلام شده است.
سودآوری ۶ماهه «سبهان» ۴۵۳۹ریال اعلام شد

به گزارش می متالز، شرکت سیمان بهبهان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۴هزار و ۵۳۹ریال اعلام شده است.

این شرکت سود عملیاتی خود را ۱۸۳میلیارد ریال و سود خالص را ۲۴۹میلیارد ریال اعلام کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۵درصد کاهش و ۲۵درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر سود انباشته «سبهان» با افت ۱۴درصدی به مبلغ ۴۶۸میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات عوامل بهای تمام شده داشته است عمده هزینه ها بهای تمام شده را بر اساس آخرین نرخهای هزینه در دوره واقعی پیش بینی کرده است و همچنین مانده تسهیلات دریافتی را ۱۹۱میلیارد و ۸۱۷میلیون ریال منتشر کرد که طی دوره ۶ ماهه آتی تسویه می شود و همچنین اخذ تسهیلات جدید از برنامه های شرکت است.

«سبهان» در سیاستهای تامین مالی و سیاستهای اعتباری خود اعلام کرد که براساس فعالیتهای عملیاتی شرکت دریافت تسهیلات بانکی و بخشی از آن ناشی از درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری است.

سایر برنامه های با اهمیت این شرکت راه اندازی پروژه بهینه سازی مصرف انرژی شرکت است. همچنین این شرکت در جهت کاهش بهای تمام شده و افزایش مقدار و قیمت فروش تلاش می کند.

عناوین برگزیده