تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۶۳۹۸۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دولت در پرداخت حق کارگران هپکو فرصت‌سوزی نکند

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در پرداخت حقوق کارگران و تعیین تکلیف سهامداران هپکو باید تسریع شود و دولت نباید در این زمینه فرصت سوزی کند.
دولت در پرداخت حق کارگران هپکو فرصت‌سوزی نکند

به گزارش می متالز، سیدمهدی مقدسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر قراردادهای موقت کار دغدغه جامعه کارگران است.

وی افزود: متاسفانه این قراردادها امنیت و ثبات شغلی را در محیط‌های کارگری دچار خدشه کرده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد:‌ انتظار می‌رود کمیسیون اجتماعی مجلس با ورودی جدی این قراردادها را تبدیل به دائم کند و هر چه سریع‌تر در صحن علنی شاهد تصویب این موضوع و تعیین تکلیف نیروها باشیم.

وی در همین رابطه بیان کرد: بر روی لایحه خدمات کشوری که بازنشستگان و شاغلان سال‌ها منتظر تعیین تکلیف آن هستند کار زیادی شده و اعاده مجدد آن به دولت جایز نیست، نباید اجازه این کار را دهیم بلکه باید آن را سریع‌تر در صحن علنی تصویب کنیم.

مقدسی در ادامه تصریح کرد: طی چند سال گذشته بنده مشکلات واحدهای تولیدی را با اشرافی که داشتم از جمله هپکو و آذرآب را بارها مطرح کردم و پیشنهادات منطقی را ارائه کردیم.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد:‌ اقداماتی در خصوص هپکو و آذرآب انجام گرفته و ما در رابطه با تخلفات گذشته و برخورد با متخلفان تاکید کردیم اما گام های برداشته شده کافی نیست و برای رونق گذشته هپکو باید تدبیر و آن را نباید بلاتکلیف رها کرد.  

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: باید در پرداخت حقوق کارگران و تعیین تکلیف سهامداران هپکو تسریع شود و دولت نباید در این زمینه فرصت سوزی کند.

عناوین برگزیده