تاریخ: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۶۵۰۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون امور معدنی و صنایع معدنی وزارت صمت

شرایط خوب شرکت مس در دوران تحریم

می متالز - دکتر جعفر سرقینی در بازدید از غرفه شرکت مس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کان مین گفت: شرکت مس تنها شرکتی است که در شرایط تحریم نه‌تنها روند صعودی در حوزه تولید و توسعه و فروش داشته بلکه به دیگر صنایع کشور هم کمک می‌کند.
شرایط خوب شرکت مس در دوران تحریم

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، دکتر جعفر سرقینی معاون امور معدنی و صنایع معدنی وزارت صمت در بازدید از غرفه شرکت مس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران کان مین گفت: شرکت مس تنها شرکتی است که در شرایط تحریم نه‌تنها روند صعودی در حوزه تولید و توسعه و فروش داشته بلکه به دیگر صنایع کشور هم کمک می‌کند.

براساس این گزارش، پانزدهمین نمایشگاه «ایران کان مین» که هر 2 سال یک‌بار با همکاری شرکت ایمگ آلمان برگزار می‌شود صبح امروز با حضور دکتر سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، دکتر شهیدی رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی، دکتر اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن و مهندس بهرامن رئیس خانه معدن افتتاح شد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران کانمین 2019) از امروز- نهم آبان ماه- در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا 11 آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
در نمایشگاه امسال بیش از 150 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 30 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها، جدید‌ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در معرض دید علاقمندان و فعالان حوزه صنعت و معدن قرار می‌دهند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده