تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۴۱۱
کد خبر: ۶۵۰۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
از دوومیدانی تا وزنه‌برداری و فوتسال و دوچرخه‌سواری

موفقیت‌های بین‌المللی خانواده ورزش مس

می متالز - خانواده بزرگ ورزش مس در هفته گذشته شاهد درخشش ورزشکاران پرافتخار خود در عرصه‌های بین‌المللی بود و ورزشکاران مس در مسابقات مختلف بین‌المللی با مدال‌های رنگارنگ به کشور بازگشتند.
موفقیت‌های بین‌المللی خانواده ورزش مس

به گزارش می متالز، در مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیش‌کسوتان آسیا، «پیمان نصیری» از کارکنان ورزشکار مس، موفق شد در ماده سرعت 1500 متر مدال طلای این رقابت‌ها را به گردن بیاویزد و با پرچم پرافتخار شرکت مس نیز بر روی سکو حاضر شود. (وی پیش از اعزام به مسابقات با مهندس «احمد مرادعلیزاده» مدیرعامل شرکت مس دیدار و گفت‌وگو کرده بود.)
تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران نیز با دو بازیکن تیم فوتسال مس سونگون موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دانشجویان آسیا شد که «مرتضی عزتی» و «توحید لطفی» از ورزشکاران خانواده مس این تیم را همراهی می‌کردند و با مدال طلا به کشور بازگشتند.
ورزشکاران مس در مسابقات وزنه‌برداری هم موفق به کسب مدال شدند و «سعید اکبری» وزنه‌بردار تیم وزنه‌برداری باشگاه صنعت مس رفسنجان به‌همراه پنج وزنه‌بردار کشورمان در قالب تیم ایران به جمهوری چک اعزام شد. در این مسابقات که با حضور 960 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد «سعید اکبری» توانست در وزنه فوق‌سنگین این رقابت‌ها مقام دوم را کسب کند.
دوچرخه‌سواران ملی‌پوش تیم مس کرمان نیز در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور ترکمنستان تاریخ‌ساز شدند و با کسب اولین مدال طلای تاریخ دوچرخه‌سواری کشورمان در بخش اسپرینت، پیروزی بزرگی را کسب کردند. «احسان خادمی» و «علی‌ علی‌عسگری» دو رکاب‌زن تیم مس کرمان به‌همراه «محمد دانشور» که سابقه عضویت در تیم مس را دارد، با سرمربی‌گری «محمد ابوحیدری» مربی تیم مس کرمان، اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش اسپرینت بودند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده