تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۶۵۲۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اصغر مصاحب در ایلام:

باراه اندازی سامانه سککوک روند تولید آسان می شود

می متالز - معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران در جلسه بهره برداری از خدمات سامانه کشوری کسب وکار به کسب وکار (سککوک) در ایلام گفت : با راه اندازی سامانه سککوک، روند تولید صنعتگران آسان می‌شود و صنعتگران با مراجعه به این سامانه می‌توانند برای تأمین مواد اولیه و سایر نیازها اقدامات خود را انجام دهند .
باراه اندازی سامانه سککوک روند تولید آسان می شود

به گزارش می متالز، اصغر مصاحب افزود: سامانه سککوک اولین سامانه مبادلات اعتباری در ایران و در راستای ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است.

او ادامه داد: سامانه سککوک قابلیت اتصال واحدهای صنعتی به خصوص واحدهای کوچک را به بازارهای خارجی دارد، این سامانه زنجیره تأمین چرخه تولید را به خوبی انجام می‌دهد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران حمایت از کالای ایرانی، شفاف‌ سازی فعالیت‌های اقتصادی با هدایت منابع به بخش واقعی اقتصاد، حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان از طریق ایجاد تقاضا برای کالا و توسعه بازار، ارایه یک الگوی جذاب سرمایه گذاری برای عموم مردم جهت جلوگیری از خروج منابع به سمت بازارهای کاذب را از اهداف اجرای این طرح دانست.

مصاحب به راه اندازی این سامانه در استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: هیأت همراه آموزش های لازم در خصوص نحوه ثبت نام و سایر مراحل کارباسامانه به مدیران بنگاه های اقتصادی در ایلام ارایه می کنند.

عناوین برگزیده