تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۶۷۸۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جهش دوبرابری سودسازی در «سغرب»

می متالز - شرک سیمان غرب در صورت های مالی ۶ماهه سود هر سهم را ۳۶۰ریال اعلام کرد که در مقایسه با سود ۱۰۲ریالی محقق شده در دوره مالی ۳ماهه بیش از دو برابر شده است.
جهش دوبرابری سودسازی در «سغرب»

به گزارش می متالز، شرک سیمان غرب در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هر سهم را ۳۶۰ریال اعلام کرد که در مقایسه با سود ۱۰۲ریالی محقق شده در دوره مالی ۳ماهه ۲۵۰درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود عملیاتی دوره مالی ۶ ماهه را ۱۷۶ میلیارد و ۲۶۴میلیون ریال، سود خالص را ۱۶۸میلیارد و ۷۳۳میلیون ریال و سود انباشته را ۳۷۷میلیارد و ۹۳۷میلیون ریال اعلام کرد.

«سغرب» در این دوره مالی توانسته ۴۵۱هزار و ۵۶۶تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۷۰۵میلیارد و ۶۷۳میلیون ریال به فروش برساند و از این محل ۲۳۸میلیارد و ۷۱۸میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کند.

این شرکت برای ۶ماهه دوم سال مالی خود پیش بینی کرده که حجم فروش محصولات خود را به ۶۰۰هزار تن به مبلغ ۹۱۱میلیارد و ۶۲۱میلیون ریال می رساند.

«سغرب» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که مدیریت شرکت پیش بینی کرده که در سال جاری مقدار۹۴۱هزار و ۶۲۰تن کلینکر و مقدار ۸۴۱هزار و ۷۴۸تن سیمان تولید و مقداریک میلیون و ۵۱هزار و ۵۶۶تن محصولات خود را به فروش برساند. از سوی دیگر این شرکت درباره افزایش سرمایه خود از مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال اعلام کرده است که این اقدام از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران انجام شده و در حال حاضر مراحل ثبت در حال انجام است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده