تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۶۸۴۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولیدکنندگان سیمان عراق به دنبال تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود از ایران

می متالز - به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی سیمان ایران، تولیدکنندگان سیمان عراق با هدف کاهش هزینه و همچنین تامین قطعات با کیفیت به دنبال تامین تجهیزات و قطعات مصرفی کارخانه های سیمان خود از ایران هستند.
تولیدکنندگان سیمان عراق به دنبال تامین تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود از ایران

به گزارش می متالز، براساس مذاکره و جلسه برگزار شده توسط ستاد برگزاری نمایشگاه سیمان با رایزن اقتصادی عراق در تهران، نمایشگاه بین المللی سیمان در تهران فرصت مناسبی به منظور تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و همچنین خریداری کلینکر مورد نیاز شرکت های سیمان عراقی از ایران خواهد بود.

براساس هماهنگی که در این جلسه به عمل آمد، مقرر شد تا نمایندگان خرید شرکت های سیمان عراق در روزهای برگزاری نمایشگاه بین المللی سیمان در تهران ضمن بازدید از این نمایشگاه امکان عقد قراردادهای تجاری به منظور تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز، همچنین کلینکر مورد نیاز کارخانه هایشان را داشته باشند.

شایان ذکر است یازدهمین نمایشگاه بین المللی سیمان تهران در روزهای ۲۴ الی ۲۷ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با حمایت انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان و سازمان توسعه تجارت برگزار شده و تولیدکنندگان تجهیزات و قطعات، صنایع وابسته و تامین کنندگان صنعت سیمان در آن حضور خواهند داشت.

عناوین برگزیده