تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۱
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۶۸۵۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

تصمیمات مهم حمایتی در مورد یک بنگاه اقتصادی از بیکاری ۵۵۰ کارگر جلوگیری کرد

می متالز - حبیبی گفت: در پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از ۵۵۰ نفر کارگر با دعوت از مسوولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی‌های معوقه به این شرکت‌ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، مشکلات مربوطه حل شد.
تصمیمات مهم حمایتی در مورد یک بنگاه اقتصادی از بیکاری ۵۵۰ کارگر جلوگیری کرد

به گزارش می متالز، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این استان گفت: این ستاد با هدف حمایت از تولید در استان‌ها تشکیل می‌شود و در استان اصفهان نیز تاکنون با تشکیل جلسات مستمر تصمیمات و اقدامات مهمی در راستای تحقق اهداف آن و نیز کمک و حمایت همه جانبه از بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی در معرض خطر و ورشکستگی اتخاذ شده است.

وی افزود: در این نشست پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از ۵۵۰ نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسوولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی‌های معوقه به این شرکت‌ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.

حبیبی خاطرنشان ساخت: تصمیماتی نیز در جهت کمک به احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری یکصد میلیارد تومانی برای استفاده جوانان و ورزش همگانی در کاشان صورت گرفت و مقرر شد در واگذاری زمین برای این امر تسهیل صورت پذیرد.

رئیس ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان در ادامه یادآور شد: در این نشست تصمیماتی نیز در راستای رفع مشکلات یک واحد سیلو در اصفهان اتخاذ شد.

حبیبی در پایان از صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی خواست در شرایط کنونی با تلاش و مدیریت و نظارت صحیح و دقیق از بروز هر گونه بحران در زیرمجموعه خود پیشگیری به عمل آورند.

عناوین برگزیده