تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۴
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۶۹۲۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری مراسم افتتاح دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران

می متالز - دو نمایشگاه بین المللی با حضور مقامات و مسوولین مربوطه و همچنین علاقمندان و مشتاقان این بخش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
برگزاری مراسم افتتاح دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران

به گزارش می متالز، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) و همچنین بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته با حضور عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و با همراهی جم عزتی معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاهای بین المللی ایران و هیات همراه ایشان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح و آغاز به کار کرد.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) تعداد 258 شرکت داخلی و 44 شرکت خارجی از 16 کشور جهان شامل، اتریش، آلمان،استرالیا، اسپانیا، ایتالیا، امارات متحده عربی، انگلستان، ترکیه، روسیه، ژاپن، چین،سوئد، سوئیس، فرانسه، هند و مکزیک در فضایی نمایشگاهی به وسعت ۲۷ هزار و ۴۰۰ مترمربع حضور داشته که در زمینه تولید انواع قالب، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی، متالورژی،آهن و فولاد، آلومینیوم، نسوزها و ریخته گری آخرین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته نیز تعداد 500 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از 7 کشور شامل، اتریش، آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین، فرانسه و هند حضور داشته و انواع محصولات مرتبط با چاپ، بسته بندی، قالب سازی، صحافی، صنایع پلاستیک و پلیمر را به نمایش می گذارند.

شایان ذکر است این دو نمایشگاه تا روز دوشنبه 11 آذرماه ادامه خواهند داشت و علاقمندان و متخصصان می توانند از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر از آنها بازدید کنند.

عناوین برگزیده