تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۷۰۱۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

«کگهر» ۶ماهه ۸۲۵ریال سود تلفیقی ساخت

می متالز - شرکت سنگ آهن گهر زمین در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ به ازای هر سهم ۸۲۵ریال سود اعلام کرده است. این رقم در حالی اعلام شده که سود هر سهم در شرکت اصلی ۸۲۸ریال است.
«کگهر» ۶ماهه ۸۲۵ریال سود تلفیقی ساخت

به گزارش می متالز، این شرکت در گزارش تلفیقی خود سود عملیاتی را ۱۱هزار و ۵۳۵میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰هزار و ۱۴۲میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۱۱هزار و ۶۸۱میلیارد ریال اعلام کرده است.

در صورت های مالی شرکت اصلی، سود عملیاتی ۱۱هزار و ۵۳۵میلیارد ریال، سود خالص ۱۰هزار و ۱۸۸میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره ۱۱هزار و ۵۹۵میلیارد ریال اعلام شد.

«کگهر» در گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ فروش خود را مبلغ ۴هزار و ۱۲۳میلیارد و ۹۱۱میلیون ریال اعلام کرده است و همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان خرداد۱۳۹۸ مبلغ فروش محصولات خود را ۲۵هزار و ۳۹۱میلیارد و ۷۲۹میلیون ریال اعلام کرده است.

گفتنی است؛ این شرکت با توجه به قرارداد جدید خود با شرکت گل گهر، نرخ نهایی فروش کلوخه سنگ آهن را معادل ۷درصد متوسط بهای فروش ۳ماهه دوره تحویل شمش فولاد خوزستان و بر اساس تفکیک فروش کنسانتره داخلی و صادراتی احتساب کرده است.

این شرکت درباره نرخ خرید مواد اولیه اعلام کرد که شرکت خرید مواد اولیه ندارد. مواد اولیه مورد نیاز شرکت از معدن شماره۳ منطقه بوی گل گهر که براساس قرارداده منعقده با سازمان توسعه و نوسازی معادن صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به این شرکت واگذار شده، استخراج می شود.

«کگهر» درباره اجرای طرح‏های شرکت سنگ آهن گهرزمین اعلام کرد که این طرح ها شامل خرید زمین، آماده‌سازی زمین سایت، تأمین تاسیسات و زیربناهای مورد نیاز جهت ایجاد راه‌های دسترسی و اتصال به شبکه راه‌آهن، ساخت ساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی و عمومی، ایجاد پنج خط تولید کنسانتره هر یک به ظرفیت ۲ میلیون تن (جمعاً ۱۰ میلیون تن) و ایجاد دو خط تولید گندله هر یک به ظرفیت ۵ میلیون تن (جمعاً به ۱۰ میلیون تن) است که این طرح ها در ۲ فاز انجام خواهند شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!