تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۷۰۲۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بورس فلزات لندن؛

قیمت مس مجددا روند کاهشی خود را از سر گرفت

می متالز - قیمت مس در LME در روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، 26 دلار کاهش قیمت نسبت به روز معاملاتی قبل داشت و به پنج هزار و 794 دلار رسید.
قیمت مس مجددا روند کاهشی خود را از سر گرفت

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه 30 مهر ماه در معاملات بورس فلزات لندن با کاهش 26 دلاری، 0.5 درصد افت نسبت به روز دوشنبه 29 مهر ماه داشته و به پنج هزار و 794 دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، نسبت به هفته گذشته با رشد 0.9 درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، با کاهش 0.3 درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن معادل 17 دلار، از پنج هزار و 843 دلار در روز دوشنبه به پنج هزار و 826 دلار رسیده است. قیمت سه ماهه مس در روز سه‌شنبه، 0.8 درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده و با کاهش 26 دلاری در روز 30 مهر ماه کمترین قیمت دو روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، با افزایش دو هزار و 150 تنی نسبت به روز معاملاتی قبل همراه بوده و از 268 هزار و 200 تن به سطح 270 هزار و 350 تن رسیده است.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز سه‌شنبه 30 مهر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش 9 دلار بر تنی نسبت به روز دوشنبه همراه بود و با این میزان افزایش به 32 دلار بر تن رسید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!