تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۵۶
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۷۰۵۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دوره ۹ ماهه؛

"وبوعلی" ازفروش سرمایه‌گذاری‌ها به ۵۴۰ میلیارد ریال سود رسید

می متالز - سهام واگذار شده این شرکت در دوره مالی ۹ ماهه، یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بوده که سود این واگذاری به ۵۴۰ میلیاردو ۴۱۳ میلیون ریال رسید.
"وبوعلی" ازفروش سرمایه‌گذاری‌ها به ۵۴۰ میلیارد ریال سود رسید

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره ۹ ماهه توانست پرتفوی بورسی خود را ۲ هزار و ۵۵۶ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بزرگتر کند.

این شرکت در گزارش تازه منتشر شده خود سود عملیاتی را ۹۲۰ میلیارد ریال، سود خالص را ۹۳۰ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال اعلام کرده است.

سهام واگذار شده این شرکت در دوره مالی ۹ ماهه، یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بوده که سود این واگذاری به ۵۴۰ میلیاردو ۴۱۳ میلیون ریال رسید. علاوه بر این در این دوره، سهام خریداری شده در بورس این شرکت یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

"وبوعلی" در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد: بررسی مستمر و جامع عملکرد و وضعیت شرکت‌های سرمایه پذیر از طریق انجام تحلیل‌های بنیادی، اخذ مشاوره‌های تخصصی و حضور موثر در مجامع جهت اخذ اطلاعات مورد نیاز - اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری بورسی با هدف تطبیق هرچه بیشتر ساختار سبد سرمایه‌گذاری‌های بورسی با سیاست‌های ابلاغی هیأت مدیره در خصوص کاهش اختلاف وزن صنایع منتخب مورد سرمایه‌گذاری با وزن آن‌ها در شاخص کل را در برنامه دارد.

همچنین این شرکت قصد دارد وارد سرمایه‌گذاری در حوزه طلا (گواهی سپرده کالایی سکه و صندوق‌های سرمایه گذاری متناظر) شود.
علاوه بر این، عدم سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات در سال جاری، بررسی و ارزیابی پیشنهاد‌های سرمایه گذاری جذاب در بازار اولیه و سرمایه گذاری در پیشنهاد‌های اقتصادی و سودآور در صورت تطبیق با استراتژی‌های شرکت از دیگر سیاست‌های "وبوعلی" است.

عناوین برگزیده