تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۴۲۰
کد خبر: ۷۱۹۶۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جهش 70 دلار قیمت مس در بورس فلزات لندن

می متالز - قیمت مس در LME روز چهار‌شنبه 6 آذر ماه، 70 دلار نسبت به روز معاملاتی پیش از آن افزایش داشته و بیشترین قیمت را در 17 روز گذشته تجربه کرده است.
جهش 70 دلار قیمت مس در بورس فلزات لندن

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز چهار‌شنبه 6 آذر ماه در معاملات بورس فلزات لندن 70 دلار، معادل 1.2 درصد رشد نسبت به روز سه‌شنبه پنجم آذر ماه افزایش داشته و به پنج هزار و 926 دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز چهار‌شنبه نسبت به هفته گذشته با رشد 0.9 درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز چهار‌شنبه 6 آذر ماه، با افزایش 78 دلاری معادل 1.3 درصد نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، از پنج هزار و 872 دلار در روز سه‌شنبه به پنج هزار و 950 دلار رسیده، همچنین قیمت سه ماهه فلز سرخ 0.9 درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشته است. این فلز با افزایش 70 دلاری در روز 6 آذر ماه بیشترین قیمت 17 روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز چهار‌شنبه 6 آذر ماه، با کاهش یک هزار تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از 214 هزار و 200 تن به سطح 213 هزار و 200 تن رسیده است.

نمودار 2 وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر را به تصویر می‌کشد. طبق این نمودار، در روز چار‌شنبه 6 آذر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با افزایش 9 دلار بر تنی نسبت به روز سه‌شنبه همراه بود و با این میزان افزایش به 25 دلار بر تن رسید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!