تاریخ: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۳۸
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۷۲۱۶۳

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن استان

می متالز - مراسم تودیع حسن ماسوری و معارفه محمد رضا چنگانی با حضور معاون عمرانی استانداری استان هرمزگان، معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن و هیات همراه، نیرو انتظامی و نظامی استان، مدیرعامل و نمایندگان شرکت های حمل ونقل ریلی،صدا و سیمای خلیج فارس، اصحاب رسانه و خبر و روسای ادارات در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن استان

به گزارش می متالز، مراسم تودیع جناب آقای حسن ماسوری و معارفه جناب اقای محمد رضا چنگانی با حضور معاون عمرانی استانداری استان هرمزگان، معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن ج.ا.ا. و هیات همراه، نیرو انتظامی و نظامی استان، مدیرعامل و نمایندگان شرکتهای حمل ونقل ریلی، صدا و سیمای خلیج فارس، اصحاب رسانه وخبر و روسای ادارات در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید، دراین مراسم از تلاشهای ارزشمند آقای ماسوری مدیرکل سابق راه آهن هرمزگان تقدیر و تشکر بعمل آمد و آقای چنگانی سرپرست جدید راه آهن هرمزگان گفت:کارکنان راه آهن ج.ا.ا. تلاش می کنند که چرخ های کشور به خوبی بچرخد.

چنگانی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که راهی را که مدیران سابق در این اداره کل شروع کرده را با جدیت بشتر ادامه دهیم.

عناوین برگزیده