تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۷۲۳۵۵

بلاتکلیفی بودجه جاده مبارکه - بروجن پس از 2 سال

می متالز - نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده مبارکه به بروجن در سال 96 دارای ردیف اعتبار ملی شد و کمسیون ۲۳ آن نیز اخذ گردید ولی معاون وزیر راه و شهرسازی، پولی که برای تعمیر این جاده در نظر گرفته شده است را به صورت کامل آزاد نمی‌کند.
بلاتکلیفی بودجه جاده مبارکه - بروجن پس از 2 سال

به گزارش می متالز، زهرا سعیدی مبارکه پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه اکثر شهرستان‌های استان از لحاظ اقتصادی نقش مهمی دارند، گفت: هرکدام از ورودی‌های مبارکه یک عیب مهمی دارند، به عنوان مثال جاده مبارکه به اصفهان که مشکل عدم وجود گاردریل باعث تصادفات زیادی در این جاده شده است که با توجه به اعتبار اخذ شده هیچ پیمانکاری قبول همکاری نمی‌کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جاده مبارکه به بروجن، خاطرنشان کرد: جاده مبارکه به بروجن از اول سال تاکنون 58 کشته داده است و این جاده با وجود یک طرفه بودن مشکلات بسیار زیادی را دارد.

وی ادامه داد: جاده مبارکه به بروجن در سال 96 دارای ردیف اعتبار ملی شد و کمسیون ۲۳ آن نیز اخذ گردید ولی معاون وزیر راه و شهرسازی، پولی که برای تعمیر این جاده در نظر گرفته شده است را به صورت کامل آزاد نمی‌کند.

سعیدی با بیان اینکه شهرستان مبارکه دومین پایانه حمل و نقل کشور است، عنوان کرد: 150 هزار کارگر و راننده در طول روز در شهرستان مبارکه رفت و آمد می‌کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مورد زندان اسدآباد، درمان افرادی که دچار بیماری اعتیاد شده‌اند را در سطح استان و کشور بر عهده دارد ولی بودجه آن به صورت شهرستانی تأمین می‌شود.

وی در پایان با اشاره به مشکلات کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی، افزود: بعد از تامین مواد اولیه و حل مشکل شرکت پلی اکریل نوبت شرکت آبرسانی رسیده که کارگران این شرکت چندین ماه است که حقوق نگرفته اند.

آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز به میزبانی شهرتان مبارکه با حضور نمایندگان مجلس، معاون پشتیبانی و منابع استانداری اصفهان، مدیران اجرایی استان و شهرستان مبارکه برگزار شد؛ در این جلسه آلایندگی شهرستان مبارکه، مشکلات جاده‌های سطح شهرستان، تأمین اعتبار زندان اسدآباد، مسکن معلولان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عناوین برگزیده