تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۰
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۷۳۳۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

بررسی مشکلات 7 واحد صنعتی، معدنی در هفدهمین نشست کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید

می متالز - سالار حسین پور در هفدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در جنگ اقتصادی امروز و تحریم ها و تعامل با تولید کنندگان در دستور کار ستاد تسهیل است و مدیران بانکی نیز موظف هستند تا حد ممکن با فعالان اقتصادی همکاری کنند.
بررسی مشکلات 7 واحد صنعتی، معدنی در هفدهمین نشست کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید

به گزارش می متالز، در این نشست، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، مشکلات بانکی خود را مطرح و خواستار مساعدت بانک ها در حل معضلات شدند.

حسین پور با بیان اینکه مشکل ۷ واحد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفت، افزود: خوشبختانه تمامی درخواست‌های این واحدها شامل موارد بانکی، نظام مالیاتی، تامین سوخت و سایر مورد بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: ۱۹ طرح متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بودند که از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۳۳ میلیارد تومان به این واحدها اختصاص یافت که این مبلغ می‌تواند به رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان کمک بزرگی کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت عنوان کرد: خواسته ما از سیستم بانکی این است که در این شرایط همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی داشته باشند که سیستم بانکی استان پذیرفتند که همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید بر بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید گفت: با برنامه‌ریزی مناسب، واحدهایی که ظرفیت و توانایی بازگشت به چرخه تولید را دارند، مورد حمایت قرار می گیرند.

عناوین برگزیده