تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۳۵
بازدید: ۱۰۷۵
کد خبر: ۷۴۱۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیر اتحادیه طلای تهران می گوید:

قیمت طلا تا پیش از انتخابات مجلس چه تغییری می‌کند؟

می متالز - دبیر اتحادیه طلای تهران می‌گوید: انتخابات مجلس شورای اسلامی ارتباطی به گران یا ارزان شدن قیمت طلا ندارد. تجربه نشان داده چنانچه کنترل و نظارت بر قیمت دلار باشد ثبات در بازار طلا حکم فرما می‌شود.
قیمت طلا تا پیش از انتخابات مجلس چه تغییری می‌کند؟

به گزارش می متالز، دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا تا پیش از انتخابات مجلس تغییر خواهد کرد؟ انتخابات مجلس شورای اسلامی ارتباطی به گران یا ارزان شدن قیمت طلا ندارد. عرضه و تقاضا، قیمت دلار و قیمت انس جهانی سه عاملی هستند که در ارزان یا گران شدن قیمت طلا اثر گذار هستند.

نادر بذرافشان افزود: در حال حاضر قیمت هر انس جهانی طلا به یک هزار و ۴۷۸ دلار می‌رسد. پیش‌ بینی‌های جهانی حاکی از این است که در سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ قیمت انس جهانی طلا به یک هزار و ۶۰۰ دلار می‌رسد. چنانچه این اتفاق رخ دهد قیمت طلا در بازار داخل نیز گران خواهد شد.

 پیش‌ بینی قیمت طلا تا پایان هفته / تا قبل از سال میلادی طلا بخریم؟

او درباره وضعیت تقاضا در بازار طلا اظهار کرد: با توجه به نوسان اخیر قیمت دلار تقاضا در بازار طلا کاهش یافته است. تجربه نشان داده چنانچه کنترل و نظارت بر قیمت دلار باشد ثبات در بازار طلا حکم فرما می‌شود.

بذرافشان با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: طبق آخرین معامله‌های انجام شده در روز چهارشنبه (۲۷ آذر ۹۸) قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۵۲ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام بهار آزادی هم به چهار میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، قیمت نیم سکه به دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!