تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۱۱
بازدید: ۴۷۸
کد خبر: ۷۴۸۰۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

عرضه بیلت آلیاژی صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان در بورس کالای ایران

می متالز - شرکت صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان از شرکت های پیشرو در صنعت آلومینیوم، از جمله تولید شمش های آلیاژی، نیم کره های صنعتی و تولید بیلت آلومینیومی است.
عرضه بیلت آلیاژی صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان در بورس کالای ایران

به گزارش می متالز، این شرکت که از مدیران و پرسنل جوان، خلاق و کارآفرین بهره مند است توانسته است در مدت زمان کوتاهی انحصار بیلت آلومینیومی در بورس را پس از سال ها از ایرالکو بگیرد به گونه ای که در عرضه اول دی 1398 مشتریان ترجیح دادن از بین بیلت ایرالکو و صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان، بیلت تولیدی صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان را خریداری نمایند که این گامی مثبت در صنعت پروفیل آلومینیومی محسوب می شود چرا که صنعت پروفیل سال هاست از انحصار عرضه بیلت در بورس کالا متضرر می شدند و این انحصار همیشه باعث رانت و افزایش قیمت ها در بازار و ایجاد حباب های بزرگ در بازار آزاد این محصول می گردید.
این شرکت از جدیدترین خطوط تولید بیلت آلومینیوم برخوردار است و بر تولید این محصول تمرکز نموده است. همچین این شرکت با توجه به سابقه درخشان در تولید آلیاژهای آلومینیومی، ظرفیت بالایی در تولید بیلت های آلیاژی با طول های مختلف را داراست و پیشنهاد می کند به سایر مصرف کنندگان این محصول حتی به صورت تست هم که شده یکبار محصولات این شرکت را مصرف نمایند.
شایان ذکر است در صورت نیاز جهت تست این محصول، کارخانه محموله تست را به صورت تحویل درب کارخانه خریدار به فروش می رساند.
در پایان این مهم را به مدیریت و پرسنل تلاشگر این شرکت تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت روز افزون را برای این شرکت خواهان و خواستاریم.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده