تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۷
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۷۵۴۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قوامی:

آمار پایین دولت در حوزه فروش اموال و دارایی/ دولت زیرساخت لازم برای مولدسازی اموال را فراهم کند

می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت باید زیرساخت های لازم را قبل از اجرای قانون بودجه سال ۹۹ برای فروش و مولدسازی اموال و دارایی های دولتی ایجاد کند تا واگذاری این اموال تسهیل شود.
آمار پایین دولت در حوزه فروش اموال و دارایی/ دولت زیرساخت لازم برای مولدسازی اموال را فراهم کند

به گزارش می متالز، هادی قوامی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأکید لوایح بودجه سالیانه برای مولدسازی دارایی های دولت، گفت: دولت در لایحه بودجه سال 99 ردیف اعتباری درآمدی برای فروش اموال و دارایی های دولتی در حدود 48 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است.

دولت باید در شرایط کنونی زمینه های لازم برای فروش و مولدسازی اموال و دارایی های دولتی را فراهم کند

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید در شرایط کنونی زمینه های لازم برای فروش و مولدسازی اموال و دارایی های دولتی را فراهم کند، زیرا در سال جاری، میزان اعتبار حدود 14 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

عملکرد مالی دولت در بحث فروش و مولدسازی اموال و دارایی های دولتی حدود 300 تا 400 میلیارد تومان بوده است

وی گفت: از طرف دیگر بر اساس گزارش های واصله، عملکرد مالی دولت در بحث فروش و مولدسازی اموال و دارایی های دولتی حدود 300 تا 400 میلیارد تومان بوده است که این میزان عملکرد مالی بسیار پایین است.

قوامی تصریح کرد: دولت باید زیرساخت های لازم را قبل از اجرای قانون بودجه سال 99 برای فروش و مولدسازی اموال و دارایی های دولتی ایجاد کند تا واگذاری این اموال تسهیل شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت برای واگذاری و مولدسازی اموال و دارایی دولتی عزم جدی دارد، اما در گام نخست باید زمینه و زیرساخت های لازم فراهم شود.

عناوین برگزیده