تاریخ: ۰۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۳
بازدید: ۳۶۸
کد خبر: ۷۵۹۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

سیاست های گروه مبارکه یکپارچه می شود

می متالز - فولاد مبارکه سهم بسزایی در صنعت فولاد کشور دارد و تصمیمات و سیاست گذاری هایی که در این شرکت و گروه مبارکه صورت می گیرد بالتبع کل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
سیاست های گروه مبارکه یکپارچه می شود

به گزارش می متالز، مهندس ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در بازدید یک روزه خود از فولاد هرمزگان، در دیدار با مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان بر یکپارچه سازی سیاست های گروه مبارکه تاکید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در شرکت فولاد هرمزگان در تمام حوزه ها گفت: ما یک گروه هستیم و در تلاش هستیم سیاست های شرکت فولاد مبارکه را در تمامی حوزه بین شرکت های تابعه به اشتراک بگذاریم.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با اشاره به عظمت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه سهم بسزایی در صنعت فولاد کشور دارد و تصمیمات و سیاست گذاری هایی که در این شرکت و گروه مبارکه صورت می گیرد بالتبع کل کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.
مهندس ترابی با اشاره به طرح نورد گرم ٢مبارکه گفت: حمایت مسوولین محترم کشور بر لزوم راه اندازی نورد گرم ٢ نشانگر تاثیرات مختلف این امر در اقتصاد کشور دارد و بی شک آثار مثبت این امر با اشتغال زایی قریب به ٤٠٠هزار نفر در کشور بی نظیر خواهد بود.

عناوین برگزیده