تاریخ: ۰۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۷۶۱۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آنالیز بازارها در اولین هفته زمستان / سکه و طلا پیشتاز شدند

می متالز - در اولین هفته از دی ماه امسال، همه بازارهای مالی صعودی ظاهر شدند. فلزات طلایی در اولین هفته دی ماه بیشترین بازدهی را به خود اختصاص دادند. بازارهای مالی باز دهی مثبت را به ثبت رساندند.
آنالیز بازارها در اولین هفته زمستان / سکه و طلا پیشتاز شدند

به گزارش می متالز، در اولین هفته از دی ماه امسال، همه بازارهای مالی صعودی ظاهر شدند و با تغییر قیمت بیش از یک درصدی همراه شدند.

در بین بازارها، سکه بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

بازار سهام که هفته گذشته با رشد سه درصدی شاخص همراه شده بود، در هفته جاری نیز طبق پیش‌ بینی‌های صورت گرفته، روندی صعودی به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، توانست ۳٫۰۷ درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی ۱۰ هزار و ۷۶۶ واحدی، در کانال ۳۶۱ هزار واحدی قرار بگیرد.

قیمت دلار صرافی ملی که هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، در هفته جاری صعودی ظاهر شد و در نهایت با افزایش ۱۱۷ تومانی در سطح ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان در پایان هفته قرار گرفت.

در معاملات هفته جاری قیمت دلار کم نوسان ظاهر شد.

فلزات طلایی در اولین هفته دی ماه بیشترین بازدهی را به خود اختصاص دادند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با رشد ۳٫۰۸ درصدی از ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان در ابتدای هفته به ۴۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان در پایان هفته رسید.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی نیز با رشد ۳٫۱ درصدی همراه شد، به طوری که قیمت آن از چهار میلیون و ۴۴۹ هزار تومان در ابتدای هفته به چهار میلیون و ۵۸۹ هزار تومان در پایان هفته رسید.

عناوین برگزیده