تاریخ: ۰۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۷۶۹۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین مطرح کرد:

تغییر شاخص‌های "ونوین" و وعده تحقق سود/ بهترین سال بانک در جذب سپرده

می متالز - مدیرعامل بانک اقتصاد نوین از تغییر مثبت شاخص‌های عملکردی در سه ماه سوم، بهترین سال بانک در جذب سپرده، حرکت در جهت کاهش زیان و ورود به کانال سودآوری در آینده نزدیک خبر داد.
تغییر شاخص‌های "ونوین" و وعده تحقق سود/ بهترین سال بانک در جذب سپرده

به گزارش می متالز، علیرضا بلگوری در کلینیک مدیریتی سرپرستی منطقه شرق با اشاره به تغییرات کلان بانک اقتصاد نوین در ۶ ماه نخست سال جاری گفت: این بانک نیمه نخست سال  را با زیان پشت سر گذاشت اما پس از تغییرات بوجود آمده و با اصلاحات انجام شده از شهریور سرعت و شتاب حرکت بانک افزایش یافت و شاخص‌های عملکردی در سه ماه سوم سال تغییر جهت داد. روند این شاخص‌ها نشان می‌دهد ضمن رعایت تمامی استانداردها در مسیر درست و سالم بانکداری قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه جذب منابع در این دوره سیاست کاهش نرخ سود سپرده در پیش گرفته شد و در نتیجه اعتماد مشتریان و خوشنامی بانک رشدی فراتر از رشد نقدینگی را تجربه کرد به گونه‌ای که سال ۹۸ تا مقطع آذر همزمان با کاهش قیمت تمام شده پول بهترین سال بانک در جذب سپرده در طول فعالیت آن بوده است.

بلگوری عملکرد بانک در اعطای تسهیلات به‌ویژه صدور ضمانت‌نامه در سه ماه سوم سال را بسیار امیدوار‌کننده دانست و ادامه داد: در گام اول به دنبال کاهش نرخ صعودی زیان بودیم که خوشبختانه این مرحله پشت سر گذاشته و تراز عملکردی در واسطه‌گری پول طی ماه‌ های آبان و آذر مثبت شد .اکنون در مرحله کاهش زیان انباشته بانک هستیم که امید می رود در سه ماه طلایی پایان سال بتوانیم این زیان را مدیریت کرده و ضمن پوشش برنامه‌ها هر چه سریع‌تر وارد کانال سودآوری شویم.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده