تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۱۴
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۷۸۸۳۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارزآوری ۵ میلیون دلاری صادرات سیمان از شاهرود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ارزآوری بیش از پنج میلیون دلاری صادرات سیمان از این استان خبر داد.
ارزآوری ۵ میلیون دلاری صادرات سیمان از شاهرود

به گزارش می متالز، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارخانه سیمان شاهرود اظهار کرد: در سال جاری، بالغ بر ۲۴۵ هزار تن سیمان از این واحد تولیدی به خارج از کشور صادر شده است.

وی بابیان اینکه تمام صادرات این واحد بدون واسطه و از طریق خود شرکت صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: ارزش دلاری کالاهای صادراتی کارخانه سیمان در سال جاری، پنج میلیون و ۶۸ هزار دلار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: شرکت سیمان شاهرود با سرمایه‌گذاری حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع سیمان پرتلند تیپ ۲، تیپ ۵ و تیپ ۳ را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۵۶۰ نفر را در شهرستان و منطقه فراهم آورد.

در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمان، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان، فرماندار، اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و برخی مسوولان استانی و شهرستانی در جلسه‌ای مشکلات صادرات، تسهیلات و بانکی، حمل‌ونقل و ... این واحد تولیدی بررسی شد.

عناوین برگزیده