تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۸۵۳
کد خبر: ۷۸۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری نشست معاونین استانداری و صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سیمان صوفیان

می متالز - نشست معاونین استانداری آذربایجان شرقی و صنعت ، معدن و تجارت استان با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سیمان صوفیان برگزارگردید .
برگزاری نشست معاونین استانداری و صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت سیمان صوفیان

به گزارش می متالز، دکتر نواداد معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه از شرکت سیمان صوفیان بازدید بعمل آورده و در جهت افزایش تولید و فروش محصولات شرکت سیمان صوفیان با نگرش صادراتی به کشورهای همسایه با آقای مهندس نجفی مدیریت عامل شرکت سیمان صوفیان و سایر مدیران ارشد شرکت در محل این شرکت تشکیل جلسه دادند.

معاون اقتصادی استاندار ابتدا ضمن تسلیت مصیبت زلزله استان های غرب کشور گفت : شرکت سیمان صوفیان نگین صنعت استان می باشد چرا که برای همه افراد این منطقه از زمان های قدیم سنبل نیکی از صنعت بوده و وظیفه ما مسئولان حفظ و توسعه این شرکت می باشد .

دکتر نواداد حضور خود و همراهانش را حمایت از سیمان صوفیان توصیف نموده و افزود : موضوع جایگزینی بتن RCC بجای آسفالت قابل بررسی و مساعدت می باشد .

در این جلسه سرکار خانم مهندس رحمانی ، معاون معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز ضمن خرسندی از اضافه شدن سیمان مرکب به سبد محصولات سیمان صوفیان راهکارهای لازم را جهت تسهیل درادامه فرایند اخذ پروانه بهره برداری سیمان مرکب ارایه نمودند .

مهندس نجفی مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان باخاطر نشان ساختن اینکه توجه به نظرات ذینفعان شرکت و ارتباط موثر با آنان و توجه جدی به نیاز های مشتریان و جلب رضایت آنان و نگرش فرآیندی در انجام فعالیت ها از چشم انداز و اهداف و منشور اخلاقی شرکت سیمان صوفیان به شمار می رود افزود : این شرکت در راستای اهداف زیست محیطی خود و تنوع بخشیدن به محصولات خود اقدام به تولید سیمان سبز(سیمان مرکب) و سیمان زود گیر کرد که تولید این نوع محصولات علاوه بر داشتن استحکام و دوام بیشتر نسبت به سیمان های معمولی ، رویکردی کاملا زیست محیطی داشته و نهایتا در کاهش گازهای گلخانه ای موثر خواهد بود.

عناوین برگزیده