تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۷۹۲۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقویت شبکه برق نیاز اساسی شهرک‌های صنعتی همدان است

می متالز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با تاکید بر توسعه شهرک‌های و نواحی صنعتی این استان گفت: تقویت و توسعه ظرفیت شبکه برق مهمترین نیاز صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان است.
تقویت شبکه برق نیاز اساسی شهرک‌های صنعتی همدان است

به گزارش می متالز، علی اصغر زبردست روز چهارشنبه در جلسه اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: شهرک های صنعتی استان با مشکلات و مسایلی مواجه هستند که گفتمان مشترک می تواند حلال و رافع آنها باشد.

وی تکمیل زیرساخت‌ شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مهم ترین خواسته صنایع مستقر در این مراکز دانست و گفت: بی تردید تامین و تقویت زیرساخت ها در افزایش تولید و ظرفیت صنایع مستقر بسیار تاثیر دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان افزایش و تقویت برق شهرک‌ صنعتی بهاران را از نیازهای ضروری اعلام کرد و افزود: این شهرک برای توسعه یک و نیم مگاوات برق نیاز دارد.

زبردست گفت: شهرک مبل و منبت حاجی آباد نیز علاوه بر توسعه شبکه برق نیازمند ایجاد راه دسترسی مناسب و احداث پل زیرگذر است‌.

وی با اشاره به وجود صنایع بزرگی مانند بافتینه و یافتگان در مسیر این شهرک خاطرنشان کرد: پل زیرگذر می تواند در کاهش تصادف‌های این جاده و افزایش ایمنی آن بیفزاید.

به گفته زبردست دستگاه های اجرایی موظف به ایجاد رمپ های ورودی خروجی برای شهرک های صنعتی هستند و کوتاهی در اجرای این وظیفه، شهرک های صنعتی را به نقاط حادثه خیز تبدیل کرده است.

تعیین تکلیف منطقه صنعتی "چشمه قصابان" خواسته دیگر زبردست بود و گفت: الحاق این منطقه به شهرک صنعتی بهار و یا تفکیک به عنوان یک شهرک صنعتی مجزا مطالبه جدی دستکم ۲۰۰ واحد صنعتی مستقر در این منطقه است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تقاضای یاری و کمک به بخش تولید داشت و افزود: چهار نفر از نمایندگان عضو شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی هستند اما حضور کمرنگی در این نشست دارند.

عناوین برگزیده