تاریخ: ۱۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۳۵۱
کد خبر: ۷۹۴۰۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز:

آمادگی دانشگاه آزاد اهواز در جهت عملیاتی کردن پروژه های صنایع فولاد

می متالز - حجت الاسلام براتی از آمادگی دانشگاه آزاد اهواز در جهت عملیاتی و تکمیل کردن پروژه های مختلف در صنایع فولاد خبر داد و گفت: به دنبال حل مشکلات جامعه به ویژه در حوزه صنعت هستیم.
آمادگی دانشگاه آزاد اهواز در جهت عملیاتی کردن پروژه های صنایع فولاد

به گزارش می متالز، «حجت الاسلام فرج الله براتی» عصر امروز (پنجشنبه ۱۹ دی) در جلسه تفاهم‌ نامه مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت فولاد خوزستان، بر استفاده مشترک از قابلیت های دوطرف تاکید کرد و گفت: یکی از ماموریت هایی که بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی است شناخت مسائل و نیازهای صنایع در جامعه و تبدیل مشکلات و موضوعات مربوط به صنعت، به فرصت بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ساخت و طراحی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنعت فولاد را از مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: آمادگی لازم در جهت عملیاتی و تکمیل کردن پروژه های مختلفی در صنایع فولاد را داریم.

وی از آموزش کوتاه مدت و بلند مدت برای افراد شاغل در صنایع فولاد خوزستان خبر داد و بر اجرای کلاس های آموزشی برای کارکنان تاکید کرد و ادامه داد: امکانات مختلفی در دانشگاه آزاد برای استفاده صنایع فولاد خوزستان ایجاد می‌ شود.

حجت الاسلام براتی با بیان اینکه آینده پژوهی ضروری است چرا که اندیشیدن دربارهٔ آینده برای کارها و اقدامات کنونی را شامل می شود، به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی، به دنبال حل مشکلات جامعه به ویژه در حوزه صنعت است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با صنایع مختلف از جمله شرکت ملی حفاری و شرکت فولاد استان همکاری می کند یاد آور شد: سعی بر این است با معرفی توانمندی‌ های دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع، ساخت قطعات مورد نیاز صنایع را به عهده بگیریم که در این زمینه با موفقیت توانستیم خود را به صنایع مهمی از جمله حفاری معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در پایان با اشاره به پتانسیل دانشگاه های آزاد در زمینه های پژوهشی تصریح کرد: بومی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنایع فولاد از اولویت های ما در این تفاهم نامه است.

گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری شرکت فولاد خوزستان با دانشگاه آزاد اسلامی با هدف استفاده از امکانات مشترک منعقد شده است. همچنین معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز می‌توانند از امکانات و توانمندی‌های این دانشگاه استفاده کنند.

عناوین برگزیده