تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۰:۴۰
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۷۹۸۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صمت در گیلان:

۱۱۰ پروژه صنعتی سال آینده به بهره برداری می رسد

می متالز - دلق پوش پروژه های اقتصاد مقاومتی در صنعت و معدن را دارای مشکلات ویژه ای دانست و اظهار کرد: ۱۱۰ پروژه صنعتی سال آینده به بهره برداری می رسد.
۱۱۰ پروژه صنعتی سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش می متالز، «فرهاد دلق پوش» امروز (پنج‌شنبه، ۱۲ دی) در نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سالن الغدیر استانداری گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت و معدن دارای مشکلات ویژه و پیچیدگی‌های بسیار است که مدیریت آن را با مشکل مواجه کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه انتظار تعامل دستگاه‌های اجرایی با پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را داریم افزود: پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند فعال‌سازی هستند.

وی تصریح کرد: ۱۱۰ پروژه آماده بهره‌برداری است که تا نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

 


دلق پوش با اشاره به ۱۶ پروژه صنعتی این سازمان گفت: واحد روغن‌کشی گنجه با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال نیازمند ۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید است.

وی به واحد تولیدی ایران برک اشاره کرد که با ۱۸۶ اشتغال از ۲سال پیش به چرخه تولید برگشته است و بیان کرد: در صورت سرمایه گذاری جدید زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر ایجاد که نیازمند ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات هستند.

رییس سازمان صمت با اشاره به نیازمندی ۴۰ میلیاردی شرکت پینک با پیش‌بینی اشتغال ۲۰۰ نفر افزود: عدم اخذ تسهیلات معرفی شده به دلیل محدودیت سقف اعتبارات در بانک‌هاست که امیدواریم رفع شود.

وی آرین تخته را از واحدهای مطلوب سلولزی دانست که طرح توسعه آن با افزایش ۱۲۰ نفر اشتغال و هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

منبع: شبستان
عناوین برگزیده